Λιπαρό ακνεϊκό δέρμα - Περιποίηση First impressions

Γεια σας! Εϊμαι πίσω με καινούριο ποστ σχετικά με την περιποίηση λιπαρού ακνεϊκού δέρματος. Γενικά, έχω λιπαρό δέρμα με τάση για ακμή. Παλιότερα είχα ξηρό, αλλά ξαφνικά, πριν περίπου δύο χρόνια άλλαξε, και είχα πρόβλημα να βρω κάτι που να με κρατάει ματ και να αποθαρρύνει την εμφάνιση ακμής. Πρόσφατα, δοκίμασα κάποια προϊόντα από την Apivita, και έμεινα πολύ ικανοποιημένη, για τα οποία θα μιλήσω σήμερα. Δεν τα έχω δοκιμάσει για πολύ καιρό οπότε θα γράψω τις πρώτες μου εντυπώσεις.
  • Καθαριστικό προσώπου για λιπαρές/μικτές επιδερμίδες σε μορφή τζελ με πρόπολη και κίτρο


Έχει 96% φυσική σύνθεση. Καθαρίζει σε βάθος και εξισορροπεί τη λιπαρότητα, προσφέρει ήπια αντισηπτική δράση και έχει έξτρα anti-pollution δράση. Τα κάνει όλα αυτά που λέει, τώρα για την anti-pollution δράση δεν έχω προλάβει να δω και δεν ξέρω και πώς ακριβώς φαίνεται, αλλά είναι ένα πολύ ωραίο καθαριστικό που αφήνει το δέρμα καθαρό και ματ.
  • Oil free κρέμα-Τζελ Ενυδάτωσης Ελαφριάς Υφής 

Έχει 97% φυσική σύνθεση, με εκχύλισμα λουλουδιών από κίστο, άγριο τριαντάφυλλο και ίριδα, μέλι αλόη και υαλουρονικό οξύ. Υπόσχεται άμεση ενυδάτωση, εξισορροπεί τη λιπαρότητα της επιδερμίδας και αφήνει ματ όψη, προσφέρει αντιοξειδωτική προστασία από τις εξωτερικές επιθέσεις και αποτελεί τέλεια βάση για το μακιγιάζ. Αυτά που υπόσχεται τα κάνει, τώρα μένει κάποια λιπαρότητα στο μέτωπο αλλά όχι κάτι άβολο. Για την αντιοξειδωτική προστασία δεν ξέρω πολλά, θα φανεί στο χρόνο, αλλά είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη με τη συγκεκριμένη κρέμα. Την έψαχνα καιρό. Δοκίμασα δειγματάκι πριν πάρω τη full size συσκευασία.

  • Κρέμα με Πρόπολη για επιδερμίδες με ακμή

Έχει 95% φυσικά συστατικά. Μεταξύ άλλων χρήσεων, ενδείκνυται για τοπική χρήση σε σπυράκια και σε δέρματα με ακμή. Βάζω την κρέμα τοπικά στα σπυράκια και από τις πρώτες κιόλας χρήσεις έχω δει διαφορά. Μου έκανε φοβερή εντύπωση. Έχω ακμή στο λαιμό και με βοήθησε αρκετά ειδικά όταν δεν έβρισκα κάτι που να βοηθάει και είχα δοκιμάσει διάφορα προϊόντα. Αλλά τα σπυράκια δεν έχουν φύγει εντελώς. 


  • Μάσκα προσώπου με  πρόπολη


Έχει 87% φυσικά συστατικά. Καθαρίζει σε βάθος και εξισορροπεί τις λιπαρές επιδερμίδες με τάση ακμής ενώ προσφέρει και αντισηπτική και αντιβακτηριδιακή δράση. Όντως είναι πολύ καλή και κάνει αυτά που υπόσχεται.

Έχω ακούσει και για την υγρή πρόπολη από Apivita ότι βοηθάει στην αντιμετώπιση της ακμής, αλλά δεν το έχω βρει ακόμη να το δοκιμάσω (στο φαρμακείο της γειτονιάς μου σ' αυτή την περίοδο που διανύουμε). Όλα τα προϊόντα είναι από μία εταιρεία αλλά είναι τυχαίο αυτό, μάλλον η πρόπολη είναι πολύ καλή για το λιπαρό δέρμα με ακμή γιατί περιέχεται σε όλα τα προϊόντα. Εσείς έχετε δοκιμάσει αυτά τα προϊόντα; Τι χρησιμοποιείτε στη δική σας ρουτίνα περιποίησης; Γράψτε μου κάτω στα σχόλια. 

Μην ξεχάσετε να εγγραφείτε με το e-mail σας (και να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνσή σας στη συνέχεια) και ακολουθήστε με στο Instagram (valiascorner2), αν σας άρεσε το ποστ. Σας ευχαριστώ που κάναμε παρέα σήμερα! Θα τα πούμε στο επόμενο ποστ! 

Comments

  1. η πρόπολη όντως κάνει θαύματα. Εγώ πήρα βάμμα πρόπολης απο μαγαζί με βιολογικά και είναι φανταστική. κοίταξε και εκεί μήπως βρεις. Φιλάκια και σε ευχαριστούμε για τις προτάσεις.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τέλεια! Θα κοιτάξω! Χαρά μου :)

      Delete
  2. Πραγματικα γηρασκω σει διδασκομενος..Ειχα ακμη για πολλα χρονια, κι ομως κανεις δεν μου ειχε μιλησει για προπολη. Κατεφυγα σε αποτελεσματικα αλλα με πολλες και σοβαρες παρενεργειες φαρμακα. Και γω με τη σειρα μου σ ευχαριστω.


    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι αρκετοί ακολουθούν πιο επεμβατικές θεραπείες.. Χαρά μου :)

      Delete

Post a Comment